UKK | Verkkokauppa

Usein kysyttyä Kontin verkkokaupasta

Keräämme tälle sivulle kysymyksiä ja vastauksia Kontin verkkokaupasta.

Lue myös

Voiko verkkokauppaostoksen noutaa Kontti-myymälästä?

Toistaiseksi ei. Selvitämme asiaa parhaillaan, sillä meistäkin olisi mukava tarjota tällainen vaihtoehto! Asiaan vaikuttaa kuitenkin monta seikkaa, alkaen pitkistä kuljetusmatkoista verkkokaupan varastolta myymälöihin.

Voiko verkkokauppaostoksen perua tai palauttaa?

Kyllä, sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus. Kontin verkkokaupassa on myös 14 päivän palautusoikeus. Palatus on maksullinen.

Miksi toimitus & palautus ovat maksullisia?

Kontin tehtävä on kerätä varoja Punaisen Ristin avustustoimintaan, ja kaikki ylimääräiset kulut ovat suoraan pois avustustyöstä. Verkkokaupassa tuotteiden toimittamisesta aiheutuu kuluja (pakkausmateriaalit, pakkaaminen ja kuljettaminen) ja tämän vuoksi verkkokaupan tilauksen loppusummaan lisätään ostoskorissa toimituskulut. Ja koska tuotteiden palauttaminen itse asiassa lisää kustannuksia ylimääräisen kuljetuksen vuoksi, veloitamme osan syntyneistä kuljetuskustannuksista palautuksen yhteydessä.

Tuotteet
Toggle Nav