Toimituskäytäntö
Huomioithan, että toimitamme verkkokaupan tilauksia vain manner-Suomeen.
Observera att vi levererar bara inom Fastlandsfinland.
Please note: We only deliver in mainland Finland.
Tilaus- ja toimitusehdot
Tilaaminen
Voit tilata tuotteita sprkontti.fi-verkkokaupasta rekisteröitymättä. Jos rekisteröidyt asiakkaaksemme, näet sivustoltamme tilauksesi tiedot ja tilan sekä kaikki aiemmat tilauksesi.
Näin rekisteröidyt verkkokauppaan
Klikkaa Kirjaudu sisään -painiketta minkä tahansa sivun ylälaidassa. Klikkaa Luo tili -linkkiä ja anna pyydetyt tiedot. Saat sähköpostitse vahvistuspyynnön. Vahvista rekisteröityminen sähköpostin ohjeiden mukaan.
Maksutavat
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Voit maksaa sprkontti.fi-verkkokaupassa Paytrailin kautta seuraavilla maksutavoilla: verkkopankkimaksu, luottokorttimaksu ja mobiilimaksutavat. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj on suomalainen yritys, jolla on maksulaitoksen toimilupa. Voit lukea tarkemmat maksupalveluehdot Paytrailin sivuilta.
Postikulut
Verkkokaupassa maksat postimaksun tilauksesi toimitustavan mukaan:
· Matkahuollon paketti pakettipisteeseen tai automaattiin 6,90 €
· Postin paketti palvelupisteeseen tai automaattiin 7,90 €
· Matkahuollon paketti kotiosoitteeseen 11,90 €
· Matkahuollon paketti yritysosoitteeseen 11,90 €
Postikulu ilmoitetaan siirtyessäsi kassalle, missä voit muuttaa toimitustavan ja paketin noutopaikan.
Toimitusaika
Keskimääräinen toimitusaikamme on Suomessa 3–4 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
Jos toimitus lähtee takaisin meille noutamattomana, emme lähetä sitä uudestaan vaan palautamme tuotteen/tuotteiden yhteissumman. Postikulua emme palauta, sillä joudumme maksamaan paketin palautuksen meille.
Toimitustavat
Tuotteemme toimitetaan Matkahuollon tai Postin välityksellä. Toimitamme tilaukset vain manner-Suomeen. Kaikissa lähetyksissä on seurantakoodi, jonka saat sähköpostilla, kun tilauksesi on käsitelty.
Nouto Matkahuollon pakettipisteestä tai automaatista:
Toimitus valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen, kuten pakettiautomaattiin, Matkahuoltoon, K-Marketiin tai R-kioskiin. Matka-aika on pääsääntöisesti 1-2 työpäivää. Saat ilmoituksen heti, kun pakettisi on noudettavissa.
Matkahuollon toimitus kotiin sovittuna ajankohtana:
Toimitus ovellesi sovittuna ajankohtana, myös iltaisin ja lauantaisin.
Saat ilmoituksen saapuvasta paketista tekstiviestillä toimitusajan sopimiseksi.
Vastaanottajan luvalla toimitus voidaan jättää myös ilman vastaanottajan kuittausta kotiovelle.
Matkahuollon toimitus yritysosoitteeseen arkisin:
Toimitus yrityksesi ovelle arkisin klo 8–16. Tarkkaa toimitusaikaa ei sovita erikseen
Nouto Postin pakettiautomaatista tai palvelupisteestä:
Toimitus valitsemaasi Postin pakettiautomaattiin. Matka-aika on pääsääntöisesti 1-2 työpäivää. Paketti on noudettavissa 7 päivän ajan.
Viestintä tilauksista
Kaikki viestintä tilauksestasi tapahtuu sähköpostilla tai tekstiviestillä. Varmistathan, että olet kirjoittanut sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi oikein.
Arvonlisävero
Suomen Punainen Risti on yleishyödyllinen yhteisö (TVL 22§). Tuotteidemme hinnat ja toimituskustannukset eivät sisällä arvonlisäveroa.
Peruuttamisilmoitus
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain (KSL 6:14) mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen kontti.verkkokauppa@redcross.fi. Peruuttamisilmoitus on tehtävä 14 päivän sisällä siitä, kun olet vastaanottanut tilauksesi.
- Peruuttamisilmoitus ei aloita maksunpalautusta.
- Maksunpalautus alkaa vasta, kun olemme vastaanottaneet palautuksesi ja tarkistaneet sen.
- Noutamatta jättäminen ei ole peruutus.
Tuotteen palautus
Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Emme palauta tilauksen postikulua, sillä vastaamme palautuvan paketin postikuluista.
Mikäli haluat palauttaa tuotteen tai tuotteita, toimi näin:
Palauta tuote tai tuotteet tilauspakkauksessa tai samankaltaisessa paketissa, jossa on kaikki tuotteeseen kuuluvat osat mukana.
- Täytä pakettisi mukana toimitettu lomake.
- Pakkaa tuote huolellisesti ja toimita paketti osoitteeseen:
Punaisen Ristin Kontti-verkkokauppa / Palautusnumero*
Asiakaspalautus
Pakarituvantie 9
00410 HELSINKI
*Matkahuollon asiakaspalautustunnuksemme on 9543300 ja Postin asiakaspalautustunnus on 660024.
- Käsittelemme palautuksesi mahdollisimman pian sen saapumisesta ja olemme tarvittaessa yhteydessä sinuun.
- Kun palautuksesi on käsitelty, palautamme sinulle maksamasi summan, josta vähennetään tilauksen postikulu.
- Rahanpalautus tehdään Paytrailin kautta samalle maksutavalle, jolla alkuperäinen tilaus on tehty.
HUOMIO!
Mikäli sinulla on huomioita tai kommentoitavaa tilauksestasi, olethan yhteydessä meihin joko sprkontti.fi-sivustolta löytyvällä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla kontti.verkkokauppa@redcross.fi
Virheelliset tai vialliset toimitukset: Mikäli tuote on vioittunut kuljetuksen aikana, sinulle on toimitettu väärä tuote tai tuote ei mielestäsi vastaa kuvausta, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian sähköpostiosoitteeseen kontti.verkkokauppa@redcross.fi. Asian käsittely nopeutuu, kun liität viestiin valokuvan tuotteesta.
Kontin verkkokaupan yhteystiedot
Punaisen Ristin Kontti-verkkokauppa
Pakarituvantie 9
00410 Helsinki
Y-tunnus 0116988-7
Asiakaspalvelu
kontti.verkkokauppa@redcross.fi
puh. 040 578 6972 klo 9-16