Yhteydenotto Konttiin
Lomake on tarkoitettu ensisijaisesti verkkokaupan peruuttamisilmoituksille.
Muut viestit?
- Myymälöiden valikoima, lahjoitusten nouto ym.: ota yhteyttä lähimpään myymälään, jos haluat kysyä ajantasaisesta valikoimasta tai varata noudon huonekaluille. Lue myös: yleistä lahjoittamisesta.
- Huomioi, että emme voi lomakkeen kautta vastata kyselyihin yksittäisten myymälöiden nopeasti vaihtuvista tuotteista.
- Työllistyminen & oppisopimus: ota yhteyttä myymälän henkilöstövastaavaan. Lue myös: työllistymisestä yleisesti.
Verkkokaupan peruuttamisilmoitus
Käytä lomakkeen kohtaa "Asiani koskee". Kirjoita alkuun "Peruuttamisilmoitus" ja kerro sen jälkeen tilauksesi numero sekä peruuttamisen syy.
Muut asiat? Jos sivun ylä- tai alaosan linkeistä ei löytynyt apua, kerro asiasta lomakkeella mahdollisimman tarkasti (esim. myymälän paikkakunta vai verkkokauppa, kehitysidea tms.), niin asiakaspalvelumme nopeutuu.
Yrityslahjoitukset?
- Voit olla yhteydessä myös suoraan lähimpään myymälään tai laajemmissa yhteistöissä ketjun hallintoon. Lue lisää yritysyhteistyöstä.
Muut yhteystiedot
- Muita Kontin hallinnon yhteystietoja löydät tältä sivulta.
- Kontissa osana Punaista Ristiä suhtaudumme vakavasti kaikkiin väärinkäytösepäilyihin. Mikäli haluat tehdä ilmoituksen, olethan yhteydessä suoraan järjestöömme.
Yhteydenottolomake & tietosuoja
- Yleiset asiakaspalautteet yhteydenottolomakkeella (muut kuin verkkokauppaa koskevat yhteydenotot): Henkilötietoihin on pääsy vain asiakaspalautteita työnsä puolesta käsittelevillä Kontin työntekijöillä. Tietoja säilytetään järjestelmissämme vain sen aikaa, jonka asian käsittely vaatii, minkä jälkeen tiedot poistetaan. Näitä tietoja ei yhdistetä muihin rekistereihin.
- Verkkokaupan asiakasrekisteristä Punaisen Ristin tietosuojasivuilta löydät tietoa, joka koskee verkkokaupan rekisteröityneitä asiakkaita. Huomioithan, että linkki aukeaa uuteen ikkunaan.